fredag den 25. december 2009

Ren råhygge....

Der er dømt sofa, julegaveprøvning, godter, "grimt" tøj, sokker, strik og spinding og så ser vi Mr. Bean, og julekalender-sidste afsnit. Jeg fik 2 spoler (det vidste jeg slet ikke,svigermor) til min rok og et haspetræ i egetræ (lavet af trædrejeren) og mange andre rigtig rigtig gode gaver. Min datter har malet 3 små billeder til mig. Min søde mand sørgede for skønhedscreme til natten og den anden datter sørgede for lækker bluse til sin mor. Svoger gav gavekort til MATAS, min yndlingsbutik, svigerinde gav julepynt. Og det bedste var at vi ALLE var samlet og grinede og nød hinanden (og pakkerne)....Nydelse siger jeg bare.

Ulden på spolen, på rokken er spundet over fold og den anden er spundet "almindeligt"(kan ikke huske hvad det hedder) Det bliver rigtig flot spundet over fold. Det giver længere farveforløb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar