tirsdag den 22. december 2009

Vi er skam foran.... og 3. gang må være lykkens gang

Juletræet er inde. Det plejer skam ikke være inde før højst nødvendigt, dvs lillejuleaftensdag om eftermiddagen tidligst. Så kan det blive pyntet allerede i morgen formiddag, om alt går vel. Nu ville jeg endelig strikke mandens sokker færdige og så opdager jeg, halvvejs henne på foden på 2.sok at der er for langt mellem indtagningerne, SURT SHOW. Rimle op og strikke igen. Halvvejs henne igen opdager jeg så at jeg har tabt en maske helt henne ved hælen.....S....S....
Nå, nu ligger sokkerne i kurven og skammer sig, men det kunne da godt være at man liiige skulle tage sig sammen og tage turen igen. Han har beklaget sig over at han altid skal tage mine sokkker, så nu skal han ha sine egne. Så, på den igen Frue!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar