mandag den 17. maj 2010

Klar til en ny uge


4 dage fri, til at lave lige det jeg havde lyst til, næsten da. Fik lavet synsprøve og skal have nye glas i brillerne, stellet kan heldigvis genbruges. Yngste hjemme 2½dag og ældste på visit lørdag, dejligt:-)
Lørdag morgen ringede rokkedoktoren at min Ejstrupholm var klar til afhentning og det var jeg ikke sen til at få gjort så. Jeg har fået 3 nye spoler og en sjælehenter og der er skiftet et par tapper under "brystet", så nu kører den igen. Søndag tog jeg på Kreativt marked i lokalområdet og hold da op hvor var her masser af lækre ting og sager. Jeg måtte bare eje disse skønne krus som Sussie Herold har lavet, så de kom med mig. Hun har 2 mere af samme farve og de er lige bestilt her til aften. Mit Cedar Leaf Shawlette blev også færdigt lørdag. Sikke dog en dejlig weekend. Så er jeg lige klar til en ny uge igen, hvor foråret måske endelig kommer for alvor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar