lørdag den 21. august 2010

Tænk hvis der skulle opstå huller på mine garnhylder

Det ville ikke være godt :-) (Og jeg HAR også brugt af garnlageret i sommers)
Så jeg købte "lidt" ind hos Elin. Halv pris kan man vel ikke lade ens næse gå forbi, vel ? Så det blev til 2 x 8 ngl hør fra Marks og Kattens til denne her http://cocoknits.com/knit/garments/women/liesl.html  og 8 ngl NORO Silk Garden og 7 ngl NORO Silk Garden Lite . Jeg måtte også have lidt spindefibre med hjem, så der røg lidt corriedale og 2 bdt BFL superwashed med hjem.
Selvom der ikke ligger specifikke projekter til NORO garnet, skal det nok blive brugt, for det er bare mit yndlingsgarn. Men jeg har dog et Feather and fan sjal i tankerne til det pink farvede. Jeg har et i forvejen, i NORO Silk Garden men kunne sagtens få plads til et til.

1 kommentar:

  1. Hej Kis, ja du har jo ret med din kommentar på min blog, og når jeg ser dit indkøb bliver jeg rigtig fristet til at handle lidt igen. Det blir nok også snart. En skam du ikke kan være med i Højer. Men vi ses så jo nok til spindeaften i Broager.
    Mange hilsner Birte

    SvarSlet