søndag den 31. oktober 2010

Kreative kvinder på tøsetur


Vi var fem meget veloplagte kvinder som drog til Kreative dage i Fredericia igår. Vi havde arrangeret sammenskuds formiddagskaffe/the med boller og frugt. Så vi fik lækker bagagerums  kaffe/the inden vi begav os ind i Alladins hule. Sikke en festlig dag vi fik. Nogle af os havde været her før og andre var med for første gang, så alle havde forskellige oplevelser. Der var bare så meget lækkert som kunne sniges med hjem, men man må altså kende begrænsningens kunst for at kunne gå rundt deroppe en hel dag. Jeg måtte dog forbi Karin og ha noget af hendes uld med hjem. Jeg manglede en blå til at tvinde sammen med silken som jeg er igang med at spinde og så røg der lidt silketwist med, til at pynte brocher med. Jeg fik også lokket 2 af de andre piger til at prøve at spinde hos Karin. Rigtig skægt for de lignede bare mig da jeg prøvede for første gang. Vi har også investeret i filt fra JHK-design, som skal laves til brocher. 2 rundpinde til lacestrik fra Addi og et stykke hør i lilla til en tunika kom også med hjem.
Og hold da op hvor var både poser og hoveder fyldt op da vi endelig ved lukketid vendte retur mod syd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar