tirsdag den 2. november 2010

Skulle man måske ønske sig nogle flere hænder

til alle de projekter man kunne tænke sig at strikke? Nej, spøg til side, det gør såmænd ikke noget at der bliver tid til at overveje en ekstra gang om det virkelig er ønske projektet. Et af dem der skal tænkes lidt mere over, det står altså højt på listen, er Dominique fra Karen Noe. De søde piger hos Garniture, på Kreative Dage i Fredericia, gik rundt i den og den tiltalte mig rigtig meget. Mønster og garn kostede ca 400 kr, så det var overkommeligt. Men...jeg skal først ha strikket denne her http://cocoknits.com/knit/garments/women/liesl.html . Jeg må indrømme at jeg stadig er mættet af alle de skønne ideer og indtryk fra Fredericia. Ja...og så har jeg lige set at der er uldfestival i Saltum d.14. og 15. maj 2011. Dejligt at ha noget at se frem til.

1 kommentar:

  1. Jeg har garnprojekter nok til de næste fem år.... men jeg mangler tiden.... men det er jo dejligt at man er rig på noget, nemlig garn... I øjeblikket gælder det julegaverne så jeg syntes at pindene kører hurtigere end de plejer.... ha ha

    SvarSlet