fredag den 31. december 2010

Godt nytår

Nu tælles de sidste timer, minutter og sekunder og tankerne er gået gennem hovedet. Hvad kunne jeg måske gøre bedre næste år, på strikkefronten? Kunne jeg måske få strikket det ene ærme færdig på mandens islænder? Den skulle ha en ny ærmekant, pindende er sat i og ja hvad venter den egentlig på??
Jeg kunne jo også få gang i de UFO´er der ligger i kurven, der er heldigvis ikke flere end at de kan overskues. Jeg nåede lige at få spundet og tvundet en rest uld, så det kan blive brugt sammen med det resterende af samme indfarvning/blanding. Jeg tror faktisk at jeg må starte på et helt nyt bundt uld, til et nyt projekt. Dejligt.
Ikke mindst vil jeg glæde mig over at vi alle er sunde og raske, at vores børn klarer tilværelsen som unge mennesker rigtig flot, vi bor på et dejligt sted, har gode naboer som gerne hjælper, vi har gode venner til alvor og sjov, jeg glæder mig til skønt samvær med strikkende og spindende kvinder i det nye år og ser gerne tilbage på et år med mange dejlige oplevelser med familien, venner og de strikkende og spindende veninder. Året bød selvfølgelig ikke kun på de lykkelige stunder, for undervejs mistede vi også nære familie medlemmer som savnes rigtig meget og som vi ofte mindes, tænder lys for. Men vi skal huske at være her for de levende som har brug for os og det gør vi vort bedste for at være.
Rigtig godt nytår til dig som måske læser med her.

1 kommentar:

  1. Kære Kis,
    også et godt nytår til dig og dine kære. Tak for dine søde kommentarer på min blog. Ja, og det bliver sikkert et spændende år 2011 både spindemæssigt og strikkemæssigt. Bare vejret ikke altid ville drille!
    Mange hilsner
    Birte

    SvarSlet