tirsdag den 22. november 2011

julegave jeg ikke vidste jeg ønskede mig

Kender du dét? At få en julegave du slet ikke anede du ville få. Med posten idag kom de LÆKRESTE fibre, sendt fra Spindeforeningens bestyrelse. Hvor blev jeg både glad og rørt over at jeg bare sådan, skulle betænkes. Jeg føler mig overmåde heldig at verdens bedste spindeforening, er lige den jeg er medlem af.
Jeg fik de lækreste fibre i blåviolet, bestående 50% merino, 25% silke og 25% alpaca. Mums det er lækkert. Nu må jeg udtænke mig et projekt til fibrene.

3 kommentarer:

  1. En dejlig og uventet gestus.....man bliver så glad indeni ;-))

    kh Jane

    SvarSlet
  2. Sikken en utrolig smuk farve med et fantastisk spil - det er en meget fin gave :-)

    SvarSlet
  3. Strikkeheks og Jane, jeg lever stadig højt på min smukke gave, hver gang jeg liige må røre ved det, når jeg går forbi.

    SvarSlet