lørdag den 3. marts 2012

Fiberrig weekend i sigte

Den kommende weekend står i fibrenes tegn. Jeg glæder mig til sammen med 4 andre dejlige piger at køre mod Ry, til Fiberfesten. Her deltager jeg i Charlotte Kaaes workshop "Mønsterstrik".  I den anledning var jeg nødt til at investere i garn, for intet på lageret (og det´ ikk´ engang løwn) passede til det vi skulle medbringe. Ja og så skal der vist bare hygges, snakkes, inspireres,møde nye mennesker med samme passion og måske springer der både spindefibre og garn i min kurv:-)
Dagen efter er der igen Rokketræf i Rinkenæs, hvor rokken skal motioneres. Det kan da kun blive en go weekend :-)

7 kommentarer:

  1. skønne farver du har samlet sammen. Jeg skal også i gang med at finde og evt også købe noget. Vi ses i Ry. Knus Birte

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså Birte, der er fuld opbakning til fiberinvestering herfra. Vinteren er ikke forbi endnu. Glæder mig til vi ses.
      Knus

      Slet
  2. Ja,ja,ja....den er god....."har ingen fibre"..he he he he :-))))
    Der kan ALTID findes en god grund til at investere i nye fibre :-D

    Vi ses også i Ry.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Vinteren er ikke forbi endnu, de melder frost igen Kirsten ;-) hehe
      Glæder mig til vi ses i Ry
      Knus

      Slet
  3. Dejligt garn - lyder hyggeligt med fiberfest og rokketræf.
    Må jeg spørge hvor I sønderjylland du bor?

    Jeg er også landmandshustru, mor og fra Ribe. Jeg leder med lys og lygte efter en der kan spinde! Du kan evt. besøge min blog og sende en mail, hvis du vil se hvad, der skal spindes ;-) Mvh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina
      Har sendt dig en mail :-)

      Slet
  4. Ja, det er jeg sikker paa. Hyg dig.

    SvarSlet