tirsdag den 13. marts 2012

Rokketræf

Søndag deltog jeg i Rokketræf på Rinkenæs Efterskole. Suzanne og Marion havde planlagt en rigtig dejlig dag. Omkring 40 rokkere/spindende piger i alle aldre mødte op og både snakketøj og rokke gik lystigt. Hvor er det skønt at være i dette selskab af spindefæller. Alle hjælper hinanden. Der snakkes uld, opskrifter, farvninger, repareres/efterses rokke og snakkes kommende spinde/strikke begivenheder. Marion havde lavet et superflot oplæg udfra Allison Daykins bog Creative Spinning og alle fik en pose uld så der efterfølgende kunne laves creative spinning/kreativ spinding.
Min veninde og jeg havde aftalt købeforbud til rokketræf, for vi havde ikke holdt os tilbage i Ry :-) En lillebitte smule blev det dog til, for Suzanne havde råuld med fra Gotlænder og det skulle prøves.
der holdes gang i rokkene
Det kan godt være at det er meget at være afsted 2 dage, men dét kan jeg altså leve længe på. Ideerne summer rundt i hovedet og projekter overvejes (der er dog en del ufoer lige pt som bør være færdige først) Jeg har mødt rigtig mange søde og spændende mennesker i weekenden som virkelig gav energi på den gode konto.


1 kommentar:

  1. Hej
    Hvor ser det hyggeligt ud og spændende :-) Sådan en weekend kan der leves længe på ... det bliver spændende at se nogle af alle dine ideer .
    KH. Birthe

    SvarSlet