tirsdag den 14. august 2012

Svigersønnens "dagens foto"
Jeg elsker denne udsigt. Marken der er høstet og man kan se til Sandvig. Med sådan en udsigt under arbejdet, så synes jeg vi bor det smukkeste sted man kan ønske sig. En god fornemmelse er det når vi kan se ende på det og at jeg ved at jeg stadig har ½ delen af min ferie tilbage. Også idag kom ældste og kæreste igen hjem og gav en hånd med. Bare dejligt. Ældste synes det er underligt ikke at være med, så de kommer og hjælper:-)
 Ligeså snart jeg kan vil jeg nyde min rok og strikketøj, for dét er blevet forsømt den sidste uges tid. Der er ingen planer, da der også er lidt markarbejde manden skal lave, men jeg skal nok finde på noget selv ;-)

2 kommentarer:

  1. Den udsigt kan man da kun misunde dig!
    Og sikke et lys, du har været heldig at fange ind.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ældstes kæreste der vovede sig op på bjerget som vi kalder det, for det er højt (og alt for stejlt til mig at køre på) Han fangede lige det smukke syn på sin telefon. Jeg elsker bare den udsigt:-) og især fordi vores mark ER høstet. Rigtig dejligt.

      Slet