søndag den 28. oktober 2012

Hilste på fru Jensen

I år tog jeg ikke til Kreative dage, men til stumpemarked i Herning med mand, ældste og ældstes kæreste. Jeg havde en ide om nogle Bjørn Wiinblad fade og en Duplo mejetærsker( ja grin bare...men den mangler i husets samling og da vi jo bor på landet så må den altså købes ved lejlighed) Ja og så håbede jeg på at Fru Jensens Unikum havde en stand igen i år.
Jeg fik mine 2 store fade til billige penge, for vi så dem til det tredobbelte på andre stande, en BW lysestage og lille skål(tidl askebæger). Ældste er en super god spotter, så det er hendes fortjeneste at det blev nogle gode kup. Mejetærskeren fandt jeg, men den manglede "bare" skærebord og tømmesnegl. Sælgeren kiggede undrende på mig da jeg spurgte hende om hun også havde de manglende dele. Det forstod hun vist ikke meningen med....så jeg smed den i kassen igen og hun kiggede uforstående på mig. Mon ikke der kommer en på et tidspunkt.
Heldigvis havde Jane en stand igen i år, så hende fik jeg da lige hilst på igen.
Hun havde en skøn stribet tunika til at hænge som jeg ikke kunne gå forbi, så der MÅTTE garn med hjem til den. Så jeg repeterer hele tiden...isolere...huller...mere isolering...sne inde....tænk hvis lokal garnbutik lukker i 14 dage....skynd dig at købe:-)
Billeder glemte jeg alt om, så dagen kup ses her.

3 kommentarer:

  1. Se, dér er du inde på noget HELT essentielt, søde Kis.....det ville være KATASTROFALT hvis man løb tør for garn og fiber :-D
    Og nu hvor vi går vinteren i møde.....osv osv. Så det var rigtig godt at du købte hos Jane ;-) Knus

    SvarSlet
  2. Hej Kis det var jo sædvanligt rigtig hyggeligt at møde dig glæder mig til at se "projektet" den har du vel på til foråret.

    God weekend
    Jane

    SvarSlet
  3. JANE; Jeg er startet på tunikaen, trods adskillige andre gode strikkerier i kurven;-) Så mon ikke der er en chance til foråret, for at den er færdig.
    Kirsten; mon ikke det kan ordineres...tænk hvad fibermangel kan gøre. Rigtig slemme kulderysteture,stive fingre og tæer...lad os holde lagerbeholdningen oppe:-)
    Fiberhilsen Kis

    SvarSlet