søndag den 7. oktober 2012

Spindedag på Midtgård

 En skøn dag er ovre og nu kan jeg sidde og summe over alle de dejlige indtryk jeg fik med hjem. Jeg lærte nye mennesker at kende og genså andre dejlige spindeglade veninder. Jeg sad nemlig i hyggehjørnet med Kirsten, Birte, Helle, Peggy, Susanne og mange andre dejlige mennesker.
Frida og Tove(mener jeg hun hed) havde lavet en smuk udstilling med strikkede og filtede ting, som kunne købes. Der var også mulighed for at købe uld, men tænk, jeg købte slet ikke noget....mon ikke jeg snart kommer til at fryse ;-)
Jeg har nu også lige købt hos World of Wool, vi går jo vinteren i møde og snart kommer sneen og og og.......vi havde MANGE gode "undskyldninger" for at måtte købe uld. Jeg synes det var skønt at se 2 piger også havde fået interesse for at spinde. Den ene af pigerne sad med en smuk ældre rok, ligesom jeg selv gjorde for 3 år siden, (min var nu ikke så pæn som hendes;-)) og hun havde også sit "bøvl" med den. Men hun havde spundet det fineste garn, trods besværlighederne. Skønt at se.
Forplejningen var bare super, hele dagen og vi gik bestemt ikke sultne hjem.
 Vi erindrede at vi sidste år havde siddet ude og drukket kaffe i 26 graders varme.....dét gjorde vi bestemt ikke denne gang, for det regnede stort set hele dagen.
Godt træt landede jeg igen på matriklen og sandelig om gemalen så ikke inviterede på mad i byen;-)





1 kommentar:

  1. Hvor hyggeligt at se dejlige billeder fra en skøn dag:-)Og ja, det var et hyggeligt sønderjydsk hjørne vi havde.
    Og så er du da heldig med manden din, at han sådan inviterede på middag :-D
    Knus

    SvarSlet