fredag den 1. marts 2013

Forårsfornemmelser

Jeg er jo så umådelig heldig at jeg i mit job kan være udendørs og arbejde :-)
Så det var kun at sende DMI en venlig tanke, da de i morges sagde at " i dag kommer foråret" her fik de ret.
Det var skønt at mærke solens varme og fornemme at NU kan det ikke vare længe......(mon den holder?) før jeg kan sidde ude med et strikketøj igen eller en kop kaffe efter fyraften.
Jeg har allerede læst om folk der har siddet i havestolen og slikket sol og 15 graders varme:-)
Der er i hvert fald masser af fuglekvidder, landmanden har hørt lærken i går👍 og katten går og miaver og der strintes (øv) på nærmest alt......jo jo der er forår i luften.
Billedet er taget her i formiddag i det smukkeste solskin, men når der er modlys, bliver det omvendt, men alligevel smukt......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar