fredag den 10. januar 2014

Dejlig weekend i sigte

I går aftes tog jeg til Spindeaften sammen med flere af de lokale medlemmer i Spindeforeningen. Det er altid hyggeligt og der snakkes og udveksles erfaringer. I går aftes snakkede vi om hvad vi gerne ville sætte os som mål i det nye år. At holde rokken kørende, lidt mere end det forgangne år, anvende de fibre jeg har på lageret, farve, strikke af det spundne må være noget af det jeg gerne vil. I hvor stor udstrækning jeg så når det.....vil jeg lade være usagt. Én ting var vi meget enige om, nemlig at det at spinde er ren meditation. Sidste år har strikketøjet så til gengæld fået mere opmærksomhed. 
I morgen går turen så "mod vest" til Birte, hvor der skal hygges, snakkes, spindes og planlægges fælles oplevelser i de kommende måneder. Jeg glæder mig til en dag i godt selskab, hvor vi skal lave lige det vi så gerne vil:-) Søndag er hjemme dag, hvor husets arbejdende mænd skal ha en hjælpende hånd eller måske lidt god forplejning:-) De er nemlig ved at grave stuegulvet ud, så vi kan komme i gang med en længe tiltrængt renovering af rummet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar