mandag den 6. januar 2014

F...... osse!

Lige nu har jeg godt nok meget lyst til at bande højlydt. Men det hjælper nok ikke ret meget. Jeg er færdig med min Tempelblomst, har hæftet stort set alle ender og hvad skuer mit øje så?.........
Jeg strikker med 2 tråde Blackhill højlandsuld og en tråd alpaca. Da jeg tog hul på det sidste nøgle alpaca har jeg taget den forkerte farve. Når lyset ikke er i top, forveksles de nemt. Desværre:-(  så de sidste min 5 cm af ponchoen og ærmekanterne, skal trævles op. ØV! Jeg må vende det til noget positivt og tænke at det da gudskelov ikke er det hele jeg skal trævle op. Jeg havde ellers lige glædet mig til at lufte den på min fridag her midt i ugen, men istedet må jeg så have strikketøjet med...igen:-)


4 kommentarer:

  1. Øv da. Der hjalp den nye lampe så heller ikke. Mega trælst

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej den hjalp desværre ikke inde på lageret:-) Nu er næste mål, "færdig til lørdag;-)"

      Slet
  2. Øv øv det er træls, men det er svært at se mørke farver på denne årstid, og jeg synes desværre at det bliver sværere sværere for gang man har haft fødselsdag ;-(

    SvarSlet
  3. Det er da bare for surt....!
    Jeg har taget konsekvensen af min hang til mere lys... Jeg finder farver frem midt på dagen og sætter garnet frem i hjørnet af udestuen, hvor der er vinduer gulv/loft. Det er også stedet for "trofæ"fotos til bloggen!

    SvarSlet