søndag den 26. januar 2014

Sten i vejen...

Lige pludselig kan jeg se hvor meget det virkelig betyder at jeg har mine kreative oaser rundt om i huset. Jeg er blevet begrænset en del i mine udfoldelser, da vores stue skal renoveres og så er alt spredt rundt om i huset. Stuen er reduceret til et værelse på 15m2 og den plejer at være 40, så lidt klemt er det blevet. Mange ting er pakket ned andre steder i huset, så jeg kan nærmest ikke komme på mit dejlige lager. Når man graver i et hus fra 1864, hvor der før har ligget et bindingsværkshus, så finder man kampesten i store mængder OG størrelse....


Dette er nu også den største vi har fundet. Den måler 50x50x150cm, så det kræver taktik når den skal ud af huset. Men det er mændene her i huset gode til, så den skal nok komme ud. 




4 kommentarer:

  1. Skal de laves til Alpin have???
    Gamle huse rummer mange overraskelser... god arbejdslyst i "landflygtighed". Håber du har et par strikkeprojekter klar til at tage frem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej alpin have bliver det helt sikkert ikke til. Måske til en god siddeplads et sted, hvis faconen er rigtig på stenen. Jeg fik mig gravet frem til mit garn fra Garnudsalg og nu står det i kasser i stuen. Sådan må det bare være lige nu. Jeg må jo ha noget i gang til i aften når der er håndbold igen. Det bliver spændene tror jeg;-)
      Jeg har et par UFOer liggende som godt kunne bruge lidt opmærksomhed, men et nyt projekt var jo heller ikke af vejen;-)

      Slet
  2. Ja det er ikke saadan med de gamle huse. Kan vaere du finder en skattekiste en dag ( smil). Held og lykke med det.

    SvarSlet
  3. Måske I skulle bruge stenen til noget - den har jo en "historie" i sig

    SvarSlet