onsdag den 12. februar 2014

Læring og fornøjelse i sigte


Jeg har meldt mig til et kursus ved Ho strik, med Lisbeth Tolstrupd. 8.marts og dagen efter er der Rokketræf i Rinkenæs. Sikke en dejlig weekend jeg kan glæde mig til. 
Så kan rokken igen findes frem fra gemmerne, for det er der den befinder sig lige pt. Der er ikke fysisk plads til at jeg kan sidde og spinde (og ha den stående fremme hele tiden) mit garn er også lidt fordelt over hele huset, synes jeg. Pyha...det er hårdt. Jeg nyder at have mine små oaser af garn, parat til at gramse på og et strikketøj lige til at gribe. Men "det skal jo være skidt før det bliver godt", siger et ordsprog vist. Jeg strikker igen lidt på min muslingetunika fra Hjelholts. Det er "kedelig" strik, men den bliver rigtig god. Den skal nemlig gerne snart overgå fra kategorien UFO til FO ;-) 

2 kommentarer: