torsdag den 20. februar 2014

Stresshåndtering med spind

Arbejdsmæssigt har det været en presset uge. Her til aften kunne jeg mærke at rokken var min løsning på at geare ned. Så den blev hevet frem, placeret, lidt klemt mellem sofabord og lænestol og så bare i gang.... Forunderligt hvor det gør godt bare at lade ulden glide mellem fingrene for at forvandle sig til lækkert garn. Kun i morgen med og så er det tiltrængt weekend. 
I øvrigt viste yngstes kæreste mig et klip fra Mick Øgendahls show SPAS. Her præsenteres en anden definition på strik og spind. 
http://m.youtube.com/watch?v=_XCQ4BEoj6A&feature=youtu.be&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3D_XCQ4BEoj6A%26feature%3Dyoutu.be
Klippet er lige i starten af showet. 

3 kommentarer:

  1. Spinde det kunne jeg godt taenke mig at laere. Jeg klikker lige over paa SPAS. Tak for linket.

    SvarSlet
  2. Det er virkelig også et fedt show SPAS med mick øgendahl.

    Jeg har selv lige booket Mick Øgendahl til et arrangement via hans eget nystartet booking microphone.dk

    Mvh
    Helene

    SvarSlet